søndag 16. oktober 2016

Utfordring #162 La det blomstre.

God morgen.

Da er vi kommet til 16. Oktober og ny utfordring hos oss her i Kort'O Mania.

Utfordringen lyder slik
La det blomstre
Det vil si at vi vil se blomster på prosjektet ditt.

Sponsor denne gang er All dress up stamps





We are now ready for a new challenge. The theme this time is flowers. We want to see a lot of flowers on your proskjekt


Før dere skal få se bidragene til jentene i teamet vil vi ønske velkommen til ei ny jente her i teamet vårt.


Hennes navn er Gina.



Vi er veldig glad for at du vil bli med oss her i Kort'O Mania, og vi vet du kommer til å være med å inspirere dere.
Her er hva hun sier om seg selv.


Hei!

Eg heiter Gina, er født i -82,  og kjem frå vakre Bømlo. Her bur eg saman med mine kjære. Sambuar, to barn og ein hund. Me driv for tida eit lite småbruk, og eg har akkurat satt meg på skulebenken igjen for å verta gartnar.
Eg har alltid vore kreativ og likt handarbeid og ein gong  i -08/-09 vart eg introdusert for denne fantastiske papirverda. Noko som etter kvart har blitt ein lidenskap. Det vart invitasjonar og bordkort til dåp og ein del kort heilt i starten. Det er enno mest kort det går i når eg er heime, men når eg reiser rundt om på screppetreff eller har ein kveld saman med mine scrappeveninner går det helst i albumsider og lommescrepping.
Eg vil ikkje seia eg har noko bestemt stil eg screppar i, men har som regel eit eller anna klin og klæsj medium på mine prosjekt. Er ganske så frelst i embossing/framtage for tida så det er som regel eit eller anna innslag av det.  Likar og litt gjenbruk i prosjekta mine så det hender det snik seg inn gamle tapetar, bruskorkar og anna.
Eg gler meg til nye utfordringar her hos Kort o`Mania og håpar eg kan vera til inspirasjon for andre!
Små glimt av kva eg lagar kan du sjå her: http://jentafravornese.blogspot.no
Beste helsing Gina.


Her er DT jentene sine flotte bidrag til inspirasjon for dere.
Vi Har lekt oss med stempler fra
All dress up stamps


Gina.




Gro 




Veronique  

















Mari 



Vi gleder oss til å se hva dere kommer til å lage.



Photobucket

1 kommentar:

Gina sa...

Tusen takk for at eg får vera med som dt saman med ein så flott gjeng! :) Gler meg til mange spanande oppdrag! :)