onsdag 16. januar 2013

Utfordring # 78 - skisse

Hei alle sammen!
Da skriver vi 16. januar allerede, og nå er det altså tid for ny utfordring! Vi håper dere har kost dere med utfordringen vår som vi har hatt nå i starten av januar (Potpourri).

Denne utfordringen som løper frem til 30. januar er sponset av Lillidigi.com

Vi har denne gang denne skissen her som vi ber om at dere følger! Skissen er hentet fra Free Card making sketches.

Vi i design teamet har blitt sponset med herlige designs, og vinneren får altså premie fra denne herlige designeren.

Vi håper dere vil delta, og reglene finner dere i side-baren vår.

Legg inn ditt bidrag i "frosken" under. Vær så snill å legg inn lenke til bidraget, og ikke bare siden(bloggen) din. Det blir så mye jobb å finne bidraget, når du evt. lenker til bloggen din.

Ønsker dere en fin dag videre!

Her er noen inspirasjonsbidrag fra design teamet:
DT-Jeanette:

Jeg har brukt digimotiv fra Lillidigi.com "Field of daisies. Det var uvant å fargelegge et trygg som allerede var skyggelagt... Jeg har brukt restepapir fra bl.a. 3ndy papir og Prima som jeg hadde liggende i restebunkene mine. I tillegg blomster fra WOC og pyntebær som jeg byttet meg til på forrige Ski-treff. Perlene er fra Kaisercraft.


Baggrundspapiret er fra Pion design. Borden med sommerfuglene langs kanten til venstre er punchet med punch fra Martha Stewart. Blomsterne har jeg selv lavet, puttet en perle i midten og til sidst limet dem på metalblomster fra korthobby.no. Det smukke digi stempel er fra  Lillidigi.com  og farvelagt med Promarkers. Den firkantede ramme er en spellbinder die "fleur de lis rectangles" Swirl die "Fanciful flourish" fra Cheery Lynn Design.

Digi Stempel: LilliDigi -Alfred - fargelagt med Distress Ink Refill.
Papir: Panduro og innsiden av en Gant-pose. Alle kanter er eldet med Distress Ink - Vintage Photo. 
Dies: Spellbinders. Falsk søm. Silkeband, Tim Holzt klokke, roser, fjær, noter (klistremerker Nille) 
og litt firkantet bling fra en gammel fest-topp :-)

DT-Kirsten:

Jeg har laget en side med Art Journal. Bakgrunnen er laget med Caran d'ache vannløslige fargestifter og malt over med vann. Jeg har tillegg brukt Gesso som hvit fagre. Bakgrunnen er tegnet på frihånd. Motivet er fra  Lillidigi.com og er fargelagt med promarkere.
Her har jeg fargelagt det lekkre motivet Angella fra lillidigi.com med promarkers.
har brukt mønsterark fra maja designs og papirdesign.
osteklut mellom to paneler. ms punch. prima blomster.
til konfirmanten er fra kort og godt. perler fra woc.
og motivet er stanset ut med en spellbinder dies.

--
For en nærmere titt og for flere detaljer av DT - sine bidrag, ta gjerne en titt innom hvert enkelt sin DT's blogg :D
---

Lenk ditt bidrag opp med en direkte lenke til Inlinkz innen 30. Januar klokka 22:00 fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg e.l., kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)
Vi vil og minne på om å lese våre 'små' regler før du entrer ditt bidrag :D
Tusen takk :D


BIDRAG MOTTATT PR MAIL!!

Christel Valstad
Her har jeg brukt ark fra Jennie Bowlin, etterfulgt av ark fra FabScrap og bildet er utklipp fra graphic45. Martha Stewart`s stjerne punch stanset ut i bazzil, hvit organza rose trim, halvperler og blomster fra wildorchidcrafts, perleswirl fra storyteller, perlepynt fra kort&godt og charms fra ebay.

 

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fantastiske kort laget av dere i teamet, og nydelige fargelegginger :)
En ære å få være med å bidra :)
Klem Lilli